به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسیف مسلط به نرم افزار Office ، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری ، مسلط به سیستم بایگانی و امور اداری، متعهد، پیگیر، دارای انگیزه، دارابودن قدرت تعامل بالا و مبتنی بر احترام و رعایت تمامی نکات آداب معاشرت و دقیق در انجام امور محوله، حداقل ۱ سال مرتبط با عنوان مسئول دفتری است.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Brokerage.employ302@yahoo.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما